Kako Vam možemo pomoći?

Najčešća pitanja

Šta da radim kada dostignem 300 članova sa Početnim paketom?
Prelazak na veći paket je moguć u bilo kom trenutku. Ugovor potpisujemo na godinu dana, u trenutku potpisivanja se odlučite za paket prema Vašim potrebama. Kada dostignete limit za Početni paket ili ako smatrate da i pre toga imate potrebu da predjete na Standardni paket, kontaktirajte nas putem mejla i ceo postupak se brzo i jednostavno završava.
Na koji način se plaća mesečno održavanje?
Uplata za mesečno održavanje aplikacije se vrši po ispostavljenoj fakturi koja se šalje početkom meseca za prethodni mesec korišćenja.
Koliko je potrebno od kada Vas kontaktiramo do trenutka da počnemo da radimo u aplikaciji?
Najčešće u toku istog radnog dana možete da počnete sa unosom prvim podataka i kreiranjem administracije u aplikaciji. Parametri za logovanje Vam stižu na mejl, a mobilna aplikacija za Vaše korisnike je dostupna odmah po odobrenju od strane Google play i App Store-a.
Da li je moguć ograničen pristup aplikaciji zaposlenima?
Svakom zaposlenom je potrebnom otvoriti nalog sa određenim stepenom prvilegije. Po potrebi je moguće u bilo kom trenutku deaktivirati nalog i onemogućiti pristup aplikaciji i podacima. Administraciju naloga vršite sami putem aplikacije.
Ostala pitanja

Podrška za korisnike

Ako ste već korisnik FitMan aplikacije, i imate dodatna pitanje, prijavite se, tu smo da Vam pomognemo.

Podrška za korisnike